Jeep Wrangler Forum banner
1 - 20 of 35 Posts

aharper

· Registered
141 Posts
Discussion starter · #1 ·
Ik heb maar één sleutel en die zit opgesloten in de Jeep!! De hardtop zit erop, dus dit is niet zo eenvoudig als het openritsen van een raam. De bovenste freedom tops zijn vastgemaakt. Hoe kan ik in de Jeep komen???

Mijn vrouw rijdt hierin als haar dagelijkse auto, dus ik moet uitzoeken hoe ik er morgenochtend in kan komen voordat ze naar haar werk gaat. Ideeën??

Kan je niet helpen met het inbreken in de Jeep, maar......

Je zou echt een paar reservesleutels moeten halen. Als je maar één sleutel hebt, moet je een tweede sleutel halen en deze laten slijpen en programmeren bij een slotenmaker of dealer.

Zodra je twee werkende transponderchip-sleutels hebt, kun je extra ongesneden transpondersleutels kopen en deze zelf programmeren volgens de instructies in je handleiding. Heel gemakkelijk te doen, en je kunt zelf tot 8 extra sleutels programmeren.

Een goede plek om goedkope transponderchip-sleutels te krijgen die in de VS gemaakt zijn, is hier:

Transponderchip-ontstekingssleutels voor Jeeps in de aanbieding!

Mabar

Discussion starter · #5 ·
Dit was makkelijker dan ik dacht. Ik belde een politie-vriend om langs te komen en hij hielp me er in minder dan 2 minuten in te komen.

Stap 1, wrik de deur een beetje open.
Image

Stap 2, blaas opblaasbaar op om werkruimte te creëren. Als je er geen hebt, laat dan een vriend vasthouden wat je gebruikt om de deur in stap één open te wrikken om je beide handen te geven voor de volgende stap.
Image

Stap 3, reik naar binnen met een kleerhanger of iets dergelijks en trek de deurklink open.
Image

:)

Most fire department can help you....
Serieus? Alsof ze geen noodgevallen hebben en belangrijkere dingen te doen hebben dan naar je huis te komen en in je Jeep in te breken. Sheez, waarom niet gewoon 911 bellen dan. Dat is verspilling van belastinggeld en zou ze mogelijk kunnen afleiden van een echte noodsituatie. :nonono:

the Kolector said:
Kun je niet gewoon een sleutel hebben die alleen dient om de deur te vergrendelen/ontgrendelen? GEEN transpondersleutel?
JA. Ik heb er een voor mijn vrachtwagen. Kreeg hem gratis. Vriend is eigenaar van een sleutelmachine. Ik bewaar hem in de vrachtwagen, dus als ik mijn hond moet achterlaten, kan ik hem laten draaien maar de deuren vergrendelen, nu werkt de bovenstaande methode prima. Met een luchtkrik (of wiggen) kun je er zeker in. Ik heb een set gereedschap om het te doen en heb het meer dan eens gedaan. Een kleerhanger werkt ook prima.

Serieus? Alsof ze geen noodgevallen hebben en belangrijkere dingen te doen hebben dan naar je huis te komen en in je Jeep in te breken. Sheez, waarom niet gewoon 911 bellen dan. Dat is verspilling van belastinggeld en zou ze mogelijk kunnen ophouden van een echte noodsituatie. :nonono:
Daar betaal ik AAA voor, nou ja, dat en lekke banden, geen benzine meer, etc. Ik ben verdomme als IK de 35's ga verwisselen voor een lekke band!:rofl:

Ga naar eBay en koop een paar sleutels voor ongeveer $12 of zo en laat ze ergens knippen. Dan kun je ze zelf programmeren ALS je twee werkende sleutels hebt. Twee geprogrammeerde sleutels zijn vereist om de procedure te volgen om zelf nieuwe sleutels opnieuw te programmeren.

Verberg een nieuwe, goedkope sleutel ergens op uw voertuig voor het geval u hem nodig heeft.

New Chrysler Dodge Jeep Replacement Uncut Transponder Chip Key Blade Pair | eBay

Ik heb het gedaan. Het werkt.

Serieus? Alsof ze geen noodgevallen hebben en belangrijkere dingen te doen hebben dan naar je huis te komen en in je Jeep in te breken. Sheez, waarom niet gewoon 911 bellen dan. Dat is verspilling van belastinggeld en zou ze mogelijk kunnen ophouden van een echte noodsituatie. :nonono:
Haha serieus.

911 wat is uw noodgeval?

Uhh, ik heb mijn sleutels in mijn Jeep opgesloten.

Oké meneer, ontspan even, we sturen onze hele brandweer.

:rofl:

appleman46 said:
Haha serieus.

911 wat is uw noodgeval?

Uhh, ik heb mijn sleutels in mijn Jeep opgesloten.

Oké meneer, ontspan u maar, we sturen onze hele brandweer.

:rofl:
Dat is zeker een oproep voor iedereen, politie, brandweer, ambulance, medische evacuatie, nationale garde, verdomme, ik hoorde dat FEMA je een aanhanger geeft om in te wonen terwijl ze de situatie oplossen.

Discussion starter · #16 ·
Mijn maat was niet in dienst, hij was er binnen een paar minuten en had minder dan 2 minuten nodig om in de Jeep te stappen.

Mijn broer (ook politie) stelde voor om de niet-noodlijn van de politie te bellen. Als agenten niet in gesprek zijn, kunnen ze ze sturen om te helpen (slechts een deel van wat ze doen).

aharper said:
Dit was makkelijker dan ik dacht. Ik belde een politie-vriend om langs te komen en hij hielp me er in minder dan 2 minuten in te komen.

Stap 1, de deur een beetje openwrikken.

Stap 2, opblaasbaar object opblazen om werkruimte te creëren. Als je er geen hebt, laat dan een vriend vasthouden wat je gebruikt om de deur in stap één open te wrikken, zodat je beide handen hebt voor de volgende stap.

Stap 3, naar binnen reiken met een kleerhanger of iets dergelijks en de deurklink openen.

:)
Er is een eenvoudigere manier als je minder gereedschap hebt. Je hebt alleen een dopsleutelset nodig om het te krijgen. :p

Serieus? Alsof ze geen noodgevallen hebben en belangrijkere dingen te doen hebben dan naar je huis te komen en in je Jeep in te breken. Sheez, waarom niet gewoon 911 bellen dan. Dat is verspilling van belastinggeld en zou ze mogelijk kunnen afhouden van een echte noodsituatie. :nonono:
Hoe verschilt dat van het bellen van de politie? Belastinggeld en noodgevallen? LOL

Het gezonde verstand zou aangeven dat als een brandweer de tools had om een voertuig te ontgrendelen, ze 1 of 2 brandweerlieden zouden sturen, niet de hele brandweer.

1 - 20 of 35 Posts