Dus ik heb er vandaag een van deze op geplakt:
Ziet er geweldig uit en ging zonder problemen. (ha!) Nu heb ik natuurlijk bedrading nodig voor dit ding. Dus, aan jullie allemaal - welke moet ik nemen? Hoe gemakkelijk is de installatie? (Ik ben redelijk handig met elektronica, zolang de instructies maar redelijk duidelijk zijn)
Dus, ik zag dit:
Die beweert "niet knippen, niet splitsen, plug and play". Heeft iemand anders er een van deze gebruikt en kan zijn mening geven?
Ik heb de Jeep een week, wil dit niet verpesten en het moeten vervangen door iets anders als ik me realiseer dat ik het verknald heb en een waardeloze kabelboom heb gekocht.
Bedankt jongens!

Amazon.com: Tyger Auto TG-HC2J003B Hitch & Cover Kit Compatible with 2018-2022 Jeep Wrangler JL/JLU (Incl. 2020-22 Diesel engine/21-22 4xe) Factory Style 2 inch Rear Receiver Hitch Tow Towing Trailer Hitch : Automotive
Buy Tyger Auto TG-HC2J003B Hitch & Cover Kit Compatible with 2018-2022 Jeep Wrangler JL/JLU (Incl. 2020-22 Diesel engine/21-22 4xe) Factory Style 2 inch Rear Receiver Hitch Tow Towing Trailer Hitch: Hitches - Amazon.com ✓ FREE DELIVERY possible on eligible purchases
www.amazon.com
Dus, ik zag dit:
Die beweert "niet knippen, niet splitsen, plug and play". Heeft iemand anders er een van deze gebruikt en kan zijn mening geven?
Ik heb de Jeep een week, wil dit niet verpesten en het moeten vervangen door iets anders als ik me realiseer dat ik het verknald heb en een waardeloze kabelboom heb gekocht.
Bedankt jongens!