Ik heb dit een aantal jaren geleden met succes gebruikt. Ik ga hier proberen mijn kapotte uitlaatspruitstuk ermee te repareren.
Ik heb veel Youtube-recensies bekeken met weinig succes. Ik heb het een paar jaar geleden gebruikt en het borrelde op, ik heb het opnieuw gedaan en het werkte.Ik hoop dat dit voor je werkt, Jon. Ik zou geïnteresseerd zijn om je resultaten te zien.
In de loop der jaren heb ik vele pogingen gedaan zonder succes (voorverwarmen, afdekken en vullen met gas, de scheur afschuinen, mig, tig, stick, enz. enz.).
Je had gisteren moeten aanbieden, dan had ik je mijn adres gegeven!:happyyes:Niet om in je wheaties te plassen, maar voor het werk dat erbij komt kijken, zou ik een nieuw spruitstuk kopen... je kunt er een krijgen voor minder dan $100 aan je deur
Die "die kleine kreukeldingen" zijn flex joints. Jeep voegde ze toe rond 1997 nadat ze al die problemen hadden met de vroege manifolds die scheurden. Ze zijn een goede zaak omdat ze wat flex toestaan wanneer ze opwarmen en afkoelen.Ik bekijk het Banks 51327 Torque Tube System, het kost $400 en de Dorman $200, in principe.
Mijn gedachten
Mandrel bochten versus compressie bochten, iedereen is het erover eens dat mandrel de juiste weg is, toch? Welnu, die kleine kreukeldingen in de dorman MOETEN slechter zijn voor het uitlaatsignaal dan compressie bochten.
Ik weet dat de 4.0 geen krachtpatser is, en dat is precies de reden waarom ik denk dat ik elk voordeel dat ik kan krijgen, moet behouden.
Ik zou het haten om $200 uit te geven en er spijt van te krijgen.
Dorman 674-196What is the part number on the dorman you're looking at?
My dorman is all mandrel bent
Nou, als deze scheurt, kan hij de sticker over de scheur plakken!Je krijgt helemaal niets meer voor je $400 behalve een banksticker....