Oké, dus elke foto en installatievideo die ik heb gezien voor het toevoegen van afstandhouders voor de voorste schroefveren, hergebruikt altijd de fabrieksbovenste veerisolator (d.w.z. de fabriekspuck) tussen de schroefveer en de nieuwe afstandhouder die wordt toegevoegd.
Nu hergebruikt mijn dealer ze helemaal niet. Ze hebben verklaard dat er problemen kunnen zijn met het goed plaatsen van de spiraalveer.
Dus accepteer ik dit als “waar” of vraag ik hen om ervoor te zorgen dat ze ze gebruiken?
Zal mijn rijkwaliteit ook verslechteren door de fabrieksbovenste veerisolator niet te gebruiken?
Ik probeer hier gewoon te leren en te begrijpen...
Afbeelding van de Rubicon Express-website die laat zien hoe hun 1,75” afstandhouder wordt geïnstalleerd:
Door de dealer geïnstalleerde RE 1,75” afstandhouder op mijn JKU:
Nu hergebruikt mijn dealer ze helemaal niet. Ze hebben verklaard dat er problemen kunnen zijn met het goed plaatsen van de spiraalveer.
Dus accepteer ik dit als “waar” of vraag ik hen om ervoor te zorgen dat ze ze gebruiken?
Zal mijn rijkwaliteit ook verslechteren door de fabrieksbovenste veerisolator niet te gebruiken?
Ik probeer hier gewoon te leren en te begrijpen...
Afbeelding van de Rubicon Express-website die laat zien hoe hun 1,75” afstandhouder wordt geïnstalleerd:

Door de dealer geïnstalleerde RE 1,75” afstandhouder op mijn JKU: