Er is veel te vertellen, maar ik zal kort zijn. Het 3e lid dat je hebt, werkt niet met 35 spline assen. De Torino en truck 9" 3e gebruikt een 3.1" lager, de aftermarket 3e zijn verkrijgbaar met een 3.25" lager dat nodig is voor de grotere 35 & 40 spline assen.
Ook zijn de standaard behuizingen erg zwak aan de uiteinden, ze hebben grote buizen maar ze taps toelopen aan de uiteinden en zijn gevoelig voor buigen buiten de veren. Je kunt gebruiken wat je hebt en upgraden naar alloy 31 spline assen en het zal werken en een verbetering zijn in sterkte ten opzichte van de D35, maar het is verre van kogelvrij, vooral als je van plan bent om 37" banden te gebruiken. Als dat je doel is, spaar dan en koop een op maat gemaakte behuizing van een van de bedrijven zoals Currie. Tegen de tijd dat je opnieuw versnelt en het Fab-werk doet, heb je minstens de helft van de kosten uitgegeven om de goede set-up in het begin te krijgen. Ik heb dit op de harde manier geleerd en ben door twee standaard behuizingen gegaan voordat ik een fab-behuizing kreeg die ik nu al 7 jaar intensief gebruik zonder problemen. Kijk hier
Currie Enterprises TJ-F9300R - TJ F9 9" Rearend Unit (61" Wide, Bolt-In)
Deze unit is compleet met alle bevestigingen en assen klaar om in te bouwen, voeg gewoon je nieuwe grote lager 3e lid toe. Ik weet dat het veel geld is, maar wat je nu hebt, is mijlenver verwijderd van klaar om te gebruiken in je TJ. Verkoop die set-up aan iemand die een hot rod bouwt en krijg wat je echt nodig hebt de eerste keer.