Heeft iemand iets gelezen over de gevreesde Jeep Lean waar de JK's mee te kampen hadden? Ik hoop dat de JL dit probleem heeft opgelost.
In de Naval Aviation noemden we die krakende en knallende geluiden "nachtgeluiden". Overdag was je te druk om op te letten, maar 's nachts op patrouille ben je er meer van bewust. Ik denk dat mijn halfdoofheid van operaties op de vliegdekschepen een zegen is, want ik hoor de kleine geluiden niet.Helaas gaan Jeeps en OCD niet samen. Ik haat ook alle geluiden van binnen of buiten. In de winter met mijn JK rijden is vervelend met verschillende gekraak en geknal. Allemaal acceptabel en geen probleem voor de meesten, maar mijn oren haten dat soort geluiden.
Mijn 2013 JKUR leunde erg toen hij standaard was, dreef mijn ocd tot waanzin. Nadat ik een 4” lift had geïnstalleerd, staat hij nu perfect waterpas, volle benzinetank of niet.Waar de Jeep een beetje naar de passagierskant leunt. Meestal niet meer dan een centimeter tot anderhalve centimeter. Niet alle Jeeps hebben er last van, wat vreemd is. Er zijn veel gedocumenteerde gevallen ervan. Evenals veel threads op het JK-forum.
Mijn '14 JKU deed het niet. Maar mijn '15 JKUR wel. Hij leunde een beetje voordat ik de Tereflex Performance leveling kit erop zette. Maar het is zeker meer merkbaar na de lift.
Sommige mensen hadden het pas toen ze een lift installeerden. Anderen hadden het en het werd toen verholpen met een lift.
Je zou eens naar BMW moeten kijken!Voor de overdreven prijs die ze voor deze voertuigen vragen, zouden ze geen enkel probleem moeten hebben.
Ik vind het geweldig hoe sommige mensen zich druk maken als iemand de Wrangler bekritiseert. Het is belachelijk.Dreaded JK lean...Holy shit, I never knew! Better trade it in before someone gets killed.
Niemand maakt zich druk over mensen die kritiek hebben op de Wrangler, ze lachen om de overdreven dramatische manier waarop er kritiek wordt geleverd. Er is ook het feit dat het "gevreesde overhellen" ook veel andere voertuigen treft, het is geen "Jeep-ding". Mijn Ram deed het, de F150 van mijn vriend doet het. Je hebt een zachte vering met veel veerweg. Onbelast kun je wat overhellen hebben. Als je hem eenmaal hebt beladen, verdwijnt het meestal.Ik vind het geweldig hoe sommige mensen zich druk maken als iemand de Wrangler bekritiseert. Het is belachelijk.
Het spijt me. Maar als je $40.000 voor een voertuig betaalt, zou het niet moeten overhellen. Punt. En het is al jaren een probleem, maar ze hebben er niets aan gedaan. Waarom? Omdat het gewoon weer een ding is dat Jeep-enthousiastelingen afdoen als "It's a Jeep thing".
Jeep heeft veel geluk dat ze zo'n trouwe aanhang hebben.
Voor degenen die het probleem gelukkig niet hebben, gefeliciteerd. Ik weet dat ik de volgende keer dat ik mijn JKU inruil, een betere inspectie zal doen.
, want de bouwkwaliteit van de Wrangler is zeer wisselvalligIk denk dat het gewoon vreemd is voor mij dat sommigen de lean hebben en sommigen niet.