Jeep Wrangler Forum banner

Toyo Tires Open Country A/T III - Eerste indrukken

33K views 28 replies 14 participants last post by  Juno58  
#1 ·
Hallo Wrangler Forum,

Begin vorig jaar hebben verschillende forumleden van AutoGuide (evenals ikzelf) gesolliciteerd om de kans te krijgen om een aantal nieuwe banden te testen. Ik dacht, oké, ik heb niets meer gewonnen sinds ik als kind een krat Coka-Cola won, maar ik dacht, wat maakt het uit en deed mee. Ik weet zeker dat het niets te maken had met mijn admin-status en meer te maken had met mijn glanzende nieuwe Gladiator, maar ik heb gewonnen! Toyo gaf me deze banden om te testen... Ik zal binnenkort een volledige review hebben, maar hier zijn mijn eerste gedachten. Ik ben absoluut geen professional en ik zal nooit geld verdienen op YouTube, maar hier is mijn video:

4512400
4512401
4512402

#3 ·
Ik kan de video niet beluisteren, maar alleen lezen, maar heeft u de maat genoemd?
Even een vraagje: zijn dat de witte letters met de witte rand aan de binnenkant? Ik vraag dit omdat ik die ook heb, 275/70r18, en ik merkte dat de WOL-banden een veel minder agressieve schouder hadden dan de BSW-banden. Ik weet dit omdat de WOL-banden niet stopten met trillen bij ongeveer 50 mph. Ze hebben het 4 keer geprobeerd, en uiteindelijk hebben ze ze vervangen door de BSW-banden, en die waren perfect. Maar ik merkte meteen het agressieve verschil in het schouderprofiel. Dat wil zeggen, die nokken aan de zijkant die een stukje langs de zijwand lopen. Bij de BSW zijn ze dieper en gaan ze verder naar beneden.
Het is echter een geweldige band en presteert in alle modi beter dan mijn vorige KO2's, en ik was dol op die banden.

#5 ·
Ik kan niet naar de video luisteren, maar alleen lezen, maar heeft u de maat genoemd?