Jeep Wrangler Forum banner

2015 Jeep Wrangler jk Willy's 6 versnellingen handgeschakeld achterdifferentieel problemen

5.5K views 35 replies 12 participants last post by  Cnjjeep  
#1 ·
Hallo allemaal, nieuwe groep maar geen Jeeps... Kan iemand helpen en wat advies geven? 2015 Jeep Wrangler Willy's jk 44.000 mijl... 45.000,00 dollar Jeep. Eén koude start na meer dan 3 dagen stilstand, gekletter aan de bovenkant... Waarom lees ik er zoveel over? Zeggen dat het gewoon normaal is... Kom op. ... Grote klacht. Dan heeft het achterdifferentieel een koppelingspakket. Heb hier veel over gelezen over deze achterkant van Willy's. Ziet eruit alsof ik een 5 jaar oude Jeep moet reviseren bij 44.000 mijl op een voertuig van 45.000,00 dollar. Vloeistof alles vervangen zoals in het boek staat en differentieeladditief toegevoegd. Dus je krijgt maar gemiddeld 40.000 tot 60.000 mijl totdat het koppelingspakket gereviseerd moet worden. Dus mijn garantie verliep op 19 augustus 2020, ik heb het voertuig niet gereden vanwege de viruspandemie, nu zit ik vast met de Jeep en een dilemma. Ik belde Jeep Care, ze willen dat ik een uitgebreide garantie neem voor 3.500 dollar. Ik belde de dealer om te vragen of hij ernaar wilde kijken, het zou me 150 dollar plus kosten. Voor een antwoord dat ik al weet, is de vraag ook de koppelingspakketten. Voor een 5 jaar oud voertuig dat ik het achterdifferentieel moet reviseren, vroeg ik of je met me kunt samenwerken vanwege de pandemie, kreeg geen antwoord, niet blij. Ik bestelde de onderdelen 300 dollar voor het koppelingspakket, 110 dollar voor de vloeistof. 3 dagen van mijn leven gaan verloren aan een Jeep van 45.000 dollar die ik een achterkant moet laten reviseren bij 44.000 mijl, niet blij. Nog nooit in de sneeuw of offroad geweest. De Jeep van mijn vrouw. Ze rijdt al 30 jaar met een handgeschakelde versnellingsbak. Alles wat ze rijdt. Het is haar 2e Jeep... Ik zeg je iets, ik ben klaar om de Jeep op krikken te laten staan en hem als pronkstuk te laten staan. In de lente hoor ik een lichte klap aan de passagierskant als ze wegrijdt. Vervang de differentieelvloeistof voor een tweede keer, de zwarte onderste aftapplug had metaalschilfers ter grootte van een druif, ik heb niet het gevoel dat ik dit zou moeten eten. Wat denken anderen? Toen ik met de klantenservice van Jeep sprak, zei ze: oh, je hebt een onbeperkte klokveergarantie, kun je me vertellen wat het is? Nee, ik weet niet wat het is, je moet het naar een dealer brengen en hen het je laten vertellen, nou, als je werkt waar Jeep zorgt voor de airbag, dus niet blij...

#2 ·
Welkom op het forum, uit Cave Creek AZ.
Sorry voor uw Wrangler-storingen met lage kilometerstand. Ik heb nooit in verlengde garanties geloofd, of dekking zoals sommigen het graag noemen. Maar toen ik mijn nieuwe 2013 JKR kocht en alle elektronica begon te begrijpen, kocht ik de Mopar levenslange polis, met een eigen risico van $100 per bezoek. Al was het alleen maar voor de gemoedsrust.
Bovendien, met alle problemen met de nieuwe JL's, kunnen kopers maar beter wakker worden en de uitgebreide polis kopen, anders zullen ze wensen dat ze dat hadden gedaan.

#3 ·
Welkom op het forum, uit Cave Creek AZ.
Sorry voor uw Wrangler-storingen met lage kilometerstand. Ik heb nooit in uitgebreide garanties of dekking geloofd, zoals sommigen het graag noemen. Maar toen ik mijn nieuwe 2013 JKR kocht en de hele elektronica begon te begrijpen, kocht ik het Mopar levenslange beleid, met een eigen risico van $ 100 per bezoek. Al was het alleen maar om gemoedsrust.
Plus alle problemen met de New JL's, kopers konden maar beter wakker worden en het uitgebreide beleid kopen, anders zullen ze willen dat ze het hadden gedaan.

#5 ·
Man, je zit niet vast in die Jeep, er is nog nooit een beter moment geweest om hem te verkopen. Carvana en Vroom boden beide meer dan ik betaalde voor mijn JL bij inruil. Dealers staan te springen om mooie gebruikte Jeeps zoals die van jou. Vind iets waar je van houdt en stuur die Wrangler op weg. Het leven is te kort om je te ergeren aan je Jeep.

#6 ·
Meneer, je zit niet vast in die Jeep, er is nog nooit een beter moment geweest om hem te verkopen. Carvana en Vroom boden beide meer dan ik voor mijn JL betaalde bij de inruil. Dealers sterven naar mooie gebruikte Jeeps zoals die van jou. Vind iets waar je van houdt en stuur die Wrangler op weg. Het leven is te kort om je te ergeren aan je Jeep.
Je hebt 100% gelijk, je zou gewoon een Kia moeten kopen, je zou er wel 3 kunnen krijgen voor die prijs... en een betere garantie zonder kosten...

#31 ·
Leestekens zijn je vriend. Maar ja, de lsd die kapot gaat en de spider gears meeneemt, is een bekend probleem bij de wrangler. Maak van de gelegenheid gebruik om er een locker in te zetten en noem het een upgrade.
Zeker wel, bovenste en onderste tandwiel, elke tand in het midden ontbrak... zijkanten oké, ring en rondsel goed... maar ja, koppelingspakket gedaan. Blij dat ik feedback heb gekregen van mensen over de problemen met dit koppelingspakket, dit is echter waanzin

Attachments

#9 ·
Was niet van plan om hem echt te verkopen... contant betaald voor de jeep als cadeau voor mijn vrouw, wat ik probeer te zeggen is dat ze er vanwege covid niet mee reed. Want het probleem met de achterkant zou in die periode zijn opgetreden. Een jeep bouwen die zoveel problemen heeft voor een overprijsde Jeep Wrangler... Ik denk niet dat jullie begrijpen wat ik zeg... ben echt niet in de markt om een nieuwe Jeep truck of auto te kopen. Mijn Ford Rangers heeft meer dan 350.000 mijl, mijn Scion xB uit 2005 voor 10.000,00 dollar staat nog steeds op de weg, 300.000 mijl, geen roest... voor een jeep die niet offroad of in de sneeuw is gebruikt... de achterkant moet gereviseerd worden. 5 jaar met weinig kilometers is zielig. Ik ben niet blij, ik ben een beetje genaaid. vanwege de covid... Ik vind het niet erg als de truck 150.000 mijl heeft en het gebeurde, ik begrijp het helemaal, dingen gebeuren... mensen verkopen hem gewoon, ja oké, niet wat ik echt van plan ben en ik kan niet eens een prijs krijgen voor revisie aan de telefoon, ik moet hem brengen, kom op... sorry voor de jeep, dat is een baby die goed verzorgd wordt. Mijn vrouw heeft bijna 30 jaar ervaring met handgeschakelde versnellingsbakken... Ik moet toegeven dat jeeps meer een rage zijn omdat de meeste automaten hebben... Ik noem het me 2, net als wat er met Harley is gebeurd, Jeep Harleys en trucks sinds de geboorte. We hadden een jeep uit 1975 met 3 versnellingen, begin jaren 90, de beste 300,00 dollar die we hebben uitgegeven en 4 jaar lang hebben we de jeep gebruikt en er hard mee gereden... 300.000 mijl aan het einde, achter was het frame slecht en de achteras gleed uit de kroonmoer, dat was gebruikelijk, een man bood ons 1.000 dollar voor de aandrijflijn in 1997. Dat was een jeep.

#20 ·
Was niet van plan om hem echt te verkopen... contant betaald voor de jeep als cadeau voor mijn vrouw, wat ik wil zeggen is dat ze hem niet heeft gereden vanwege covid. Omdat het achterprobleem in die periode zou zijn gebeurd. Een jeep bouwen die zoveel problemen heeft voor een overprijsde jeep Wrangler... Ik denk niet dat jullie begrijpen wat ik zeg... ben echt niet in de markt om een nieuwe jeep truck of auto te kopen. Mijn Ford ranger heeft meer dan 350.000 mijl, mijn Scion xB uit 2005 voor 10.000,00 dollar staat nog steeds op de weg, 300.000 mijl, geen roest... voor een jeep die niet offroad of in de sneeuw is gebruikt... de achterkant moet gereviseerd worden. 5 jaar met weinig kilometers is zielig. Niet blij, ik ben een beetje genaaid. Zie je, vanwege de covid... ik vind het niet erg als de truck 150.000 mijl had en het gebeurde, ik begrijp het helemaal, dingen gebeuren... mensen verkopen hem gewoon, ja oké, niet wat ik echt van plan ben te doen en ik kan niet eens een prijs krijgen voor revisie via de telefoon, ik moet hem meebrengen, kom op... sorry voor de jeep, het is een baby die goed verzorgd wordt. Mijn vrouw heeft bijna 30 jaar ervaring met handgeschakelde versnellingsbakken... Ik moet toegeven dat jeeps meer een rage zijn omdat de meeste automaten... Ik noem het mij 2, net als wat er met Harley is gebeurd, jeep Harleys en trucks sinds de geboorte. We hadden een jeep uit 1975 met 3 versnellingen, begin jaren 90 de beste 300,00 dollar uitgegeven en 4 jaar lang hebben we de jeep misbruikt en er hard mee gereden... 300.000 mijl aan het einde, de achterkant van het frame was slecht en de achteras gleed uit de kroonmoer, dat was gebruikelijk, een man bood ons 1.000 dollar voor de aandrijflijn in 1997. Dat was een jeep
Ha, ik begrijp het, ik moest ook mijn spyder-tandwielen in mijn 2011 vervangen. Het lijkt een veelvoorkomend probleem te zijn met dat differentieel. En jullie hadden jeeps die gebouwd waren om lang mee te gaan, nu zijn jeeps niets meer dan zeer dure mall crawlers die vol zitten met elektronica die gebouwd is om te falen. Ze zijn gewoon niet meer trots op die jeep-naam.

#10 ·
Sorry, mijn punctuatie is niet mijn vriend, ik heb dyslexie. Ik doe mijn best. Ik heb in mijn leven veel motoren, achterassen en versnellingsbakken gebouwd en ik kan mensen in de schaduw zetten, geblinddoekt spullen bouwen. Mijn excuses voor mijn punctuatie, ik doe mijn best. Ik zit niet in de Engelse les en daarom zit ik meestal niet op forums, omdat ik liever sleutel dan dat ik door een Engelse professor word berispt. Wat jullie misschien niet begrijpen en wat ik probeer te zeggen: een voertuig van bijna $50.000 in 5 jaar hebben en dan vastzitten om het te moeten reviseren, een inferieur gemaakte differentieel, is niet acceptabel. Misschien zijn jullie wel grootverdieners en verdienen jullie een hoop geld, misschien hebben jullie geen familie en kinderen, misschien wonen jullie nog thuis. Ik zeg alleen maar nee, dat is niet acceptabel, dat is wat ik probeer te zeggen. Ps. Ik heb 6 jaar gespaard om een Jeep contant te kopen om geen betaling te hebben. Als cadeau voor mijn vrouw.

#11 ·
Ik snap het. Je bent niet blij met de Jeep. Ik begrijp niet waarom je niet gewoon zou cashen en iets nieuws zou kopen. Laat de Wrangler achter je. Ga verder. Je krijgt waarschijnlijk bijna al het geld terug dat je 5 jaar geleden hebt betaald. Zoals ik al zei, de prijzen voor gebruikte auto's zijn altijd gek, maar het geld dat dealers en consumenten momenteel betalen voor gebruikte Wranglers, maakt het een no-brainer. Bovendien kun je hem verkopen zoals hij is, je hoeft zelfs niets te repareren om de hoofdprijs te krijgen.

Als je besluit hem te houden, kun je, zoals iemand hierboven al zei, net zo goed de tijd nemen om het achterdifferentieel te upgraden naar een sperdifferentieel of een hoogwaardige LSD die niet onderhouden hoeft te worden.

#12 ·
Pat, ja, dat is heel waar over de waarde van gebruikte auto's. En ook Jeeps. Iedereen probeert te zeggen dat ze niet blij zijn met de garantie op Jeeps met weinig kilometers en vanwege covid had ik vorig jaar de kans gehad, omdat ik er toen mee zou hebben gereden voordat zij dat zou doen. Niet ik. Ik ben niet op zoek naar een nieuw voertuig om nog eens $3.500 aan belastingen te betalen voor een nieuw voertuig. Ik doe mijn geld goed en ik doe mijn geld goed, dus tegelijkertijd, als ik een nieuw voertuig koop, wil ik alleen maar zeggen dat ik wou dat Mopar Fiat Diamond Chrysler met me zou willen samenwerken met het achterasprobleem als een achteras uitvalt bij 40.000 of 60.000 mijl, dat is een grap van vakmanschap. Ik begrijp dat ik de achteras heb geüpgraded, ik heb het allemaal gedaan. Ik zeg alleen maar dat ik me voel alsof ik beroofd word omdat covid het juiste onderhoud heeft gedaan aan een voertuig van $50.000 en ik begrijp wat je zegt, raak niet geërgerd, je krijgt je geld terug. Ik ga het voertuig niet aan iemand als die geven voor $45.000 met de achteras kapot, man, ik geloof in karma. Ik weet het niet, ik heb veel mensen gelezen die walgen van de V6 met grote problemen met de bovenkant en de motor. Ik heb een tijdje gewacht om haar een nieuwe Jeep te geven vanwege de motorproblemen, het leek erop dat alles tot 2014 problemen had. Dus ik vond er eindelijk een met een stick, want ze wil geen automaat en je koopt een auto, ik rijd mijn auto's 20 jaar lang. Het enige wat ik kan zeggen is dat de nieuwe Jeeps als rommel worden gemaakt. Een vriend van me had dezelfde Jeep van hetzelfde jaar, we wisten niet eens dat we ze kochten, zijn zesversnellingsbak stond drie keer in de garage, nadat hij er zes maanden had gestaan, zei hij dat hij hem moest houden, hij wilde hem niet meer. En om maar te zeggen dat je een voertuig koopt voor bijna $50.000, neem het op de kin met weinig kilometers, niet hoe ik mijn zaken doe. En de tijd hebben om het te verkopen, op zoek gaan naar een nieuwe, ik heb twee kinderen, dat soort dingen gebeuren, ik heb gewoon geen tijd, daarom heb ik een nieuw voertuig voor haar gekocht.

#13 ·
De 3.6 is een solide motor, ik zou me er geen zorgen over maken. Ik had 115.000 mijl op mijn JK gedurende 7 jaar en heb er nooit problemen mee gehad… alleen banden en remmen. Mijn JK had ook de LSD en gelukkig heb ik er nooit problemen mee gehad. Mijn JL is ook solide geweest, 16.000 mijl en geen problemen, alleen olieverversingen en de stuurhuis TSB. Er zijn ongeveer 10 miljoen Pentastars die rondrijden in verschillende auto's/vrachtwagens/Jeeps. Mijn JK was een beetje rauw bij het opstarten en dat is de JL ook, maar ik maak me er helemaal geen zorgen over, ze klinken allemaal zo, het is de VVT. 0-20 olie kan het misschien wat stiller maken, maar het zal het niet helemaal stoppen, maar als je erover leest, doen ze het allemaal. Breng haar weer op de weg en geniet ervan. Ik betwijfel of je geluk zult hebben met het krijgen van een 3/36 garantie of goodwill op een 6 jaar oude JKU met 45.000 mijl erop. Geen enkel autobedrijf zal iets wat onder de 3/36 valt zo ver weg goodwill geven, naar mijn mening… het is onrealistisch. Sorry voor je problemen.

#14 ·
Ik denk dat de 2015's de 5 jaar 100.000 mijl aandrijflijn hadden. Ik denk niet dat ze een jaar zouden vergeven, maar je weet maar nooit. Alles wat ik over de LSD lees, is dat het ongeveer 40.000 mijl meegaat, afhankelijk van het gebruik. Het is vervelend om ervoor te betalen en het zo snel te laten falen. Persoonlijk heb ik de mijne laten vervangen onder garantie, net voordat deze afliep bij 60.000 mijl. Het werkte geweldig gedurende de twee jaar daarna, maar ik begin te denken dat het weer misgaat. Ik wil graag upgraden naar een JLU, maar als ik blijf, zou ik een Detroit Truetrac plaatsen en het vergeten.

#15 ·
Als je de Jeep wilt houden, vervang dan gewoon het standaard koppeling-LSD door een mechanisch LSD van Trutrac of Grip Pro.
Het probleem met het standaard LSD is vrij bekend. Het reviseren ervan is slechts het uitstellen van het probleem. Upgraden naar een mechanisch LSD betekent dat het probleem is opgelost en niet meer terugkomt.

#26 · (Edited)
Als je van plan bent de Jeep te houden, vervang dan gewoon de standaard koppeling-gebaseerde lsd door een Trutrac of Grip Pro mechanische lsd.
Het probleem met de standaard lsd is vrij bekend. Het reviseren ervan is slechts het probleem verder uitstellen. Upgraden naar een mechanische lsd betekent dat het probleem is opgelost en niet meer terugkomt.
Ik kan ook de hulp van iemand gebruiken. Laat me weten welke upgrade ik kan doen in de achterste carrier onderdelen en onderdeelnummers als het Mopar- of Dana-onderdelen zijn om van dit koppelingspakket af te komen. Zoals de ene meneer zei, hij haalde 60.000, een ander 100.000, maar laat me tegelijkertijd weten wat de upgrades zijn, onderdeelnummers en of het Mopar Dana is, ik zou het erg op prijs stellen. Het ring- en rondseltandwiel is gelukkig in orde, dus ik wilde weten of ik dezelfde carrier kan gebruiken, wat ik kan doen om dit probleem in nog eens 30 tot 60.000 mijl op te lossen.
Trutrac als ik mijn ring gear 373s Mopar kan gebruiken als er een onderdeelnummer voor de carrier is. Of de Detroit als jullie een onderdeelnummer hebben en als ik mijn ring gear kan gebruiken. En weet iemand de aanhaalmomenten voor de ring gear bouten? Of is er een manier waarop ik dezelfde carrier kan gebruiken en alleen de interne onderdelen waar het koppelingspakket zit kan vervangen door OEM-onderdelen door iets anders? Laat het me weten, heel erg bedankt, ik waardeer het zeer.

#16 ·
Ik heb op dit forum gehoord dat de Jeeps met de fabrieksmatige anti-slip achterassen problemen geven en dat ze standaard zijn op de Willys-modellen vanaf de fabriek. Al met al zou ik de Jeep Factory Service Dept. bellen en met hen praten, vriendelijk zijn en het probleem uitleggen zou je goede resultaten kunnen opleveren, ik heb dit soort problemen al eerder gehad en resultaten gekregen van de fabrikant, gewoon door aardig te zijn en het product niet af te kraken. Ik ben geen fan van uitgebreide garanties en heb er nog nooit een hoeven te gebruiken op een voertuig dat ik ooit heb gehad en ik ben 76 jaar oud en heb veel voertuigen gehad. Ik weet niet wat het kost om de onderdelen die je nodig hebt te vervangen, maar er zouden veel standaard Jeep achteras onderdelen moeten zijn die uit Jeeps zijn gehaald, aangezien velen deze achterassen om verschillende redenen vervangen, zoals lockers, verschillende overbrengingsverhoudingen, enz., deze anti-slip achteras biedt zeer weinig hulp offroad ten opzichte van de standaard achterassen. Ik zou waarschijnlijk de dealer niet gebruiken voor deze reparatie, het is een eenvoudige vervanging van de achteras tandwielen en een Off Road Shop kan het werk doen, ze vervangen altijd tandwielen voor klanten en ik geloof dat de $3500 uit de vraag is, ik zou naar verschillende shops kijken en informeren naar een set gebruikte tandwielen, ze zouden je waarschijnlijk advies hierover geven. Ik denk dat je ratio 3.73 is, maar pin me daar niet op vast. Al met al kan het voor veel minder gedaan worden als je gewoon rondkijkt voor gebruikte tandwielen, of een nieuwe set van een betrouwbaar bedrijf.

#29 ·
Ik heb op dit forum gehoord dat de Jeeps met de fabrieksmatige Anti-Slip achterassen wel problemen geven en dat ze standaard zijn op de Willys-modellen af fabriek. Al met al zou ik Jeep Factory Service Dept. bellen en met ze praten, vriendelijk zijn en het probleem uitleggen zou je goede resultaten kunnen opleveren, ik heb dit soort problemen al eerder gehad en resultaten gekregen van de fabrikant, gewoon door aardig te zijn en het product niet af te kraken. Ik ben geen fan van uitgebreide garanties en heb er nog nooit een hoeven te gebruiken op een voertuig dat ik ooit heb gehad en ik ben 76 jaar oud en heb veel voertuigen gehad. Ik weet niet wat het kost om de onderdelen die je nodig hebt te vervangen, maar er zouden veel standaard Jeep achteras onderdelen moeten zijn die uit Jeeps zijn gekomen, aangezien velen deze achterassen om verschillende redenen vervangen, sperdifferentiëlen, verschillende overbrengingsverhoudingen, enz., deze Anti-Slip achteras biedt zeer weinig hulp offroad ten opzichte van de standaard achterassen. Ik zou waarschijnlijk de dealer niet gebruiken voor deze reparatie, het is een eenvoudige vervanging van de achteras tandwielen en een Off Road Shop kan het werk doen, ze zijn altijd tandwielen aan het vervangen voor klanten en ik geloof dat de $3500 uit de vraag is, ik zou naar verschillende shops kijken en informeren naar een set gebruikte tandwielen, ze zouden je waarschijnlijk advies hierover geven. Ik denk dat je ratio 3.73 is, maar pin me daar niet op vast. Al met al kan het voor veel minder gedaan worden als je gewoon rondkijkt voor gebruikte tandwielen, of een nieuwe set van een betrouwbaar bedrijf.
Ik heb drie keer gebeld. totaal aardig uitleggen wat er gebeurd is. Ik ben het 100% eens, maar er werd me verteld dat ze dingen als de covid of onderhoud niet konden controleren. Ik heb het geprobeerd, ja, het heeft 373s. Eerst ging ik het koppelingspakket opnieuw doen en na het zien van de twee tandwielen, boven en beneden, had zo ongeveer elk een stuk uit de middelste tandwiel lip. Dus ik vervang het niet met het koppelingssysteem erin, dat is een gegeven, alleen al de onderdelen gaan me ongeveer duizend kosten als ik met het koppelingspakket en de tandwielen en de wiellagers in de vloeistof ga. Blijf jeepen, mijn vrouw toen ik haar begin jaren 90 ontmoette, had een Jeep uit 1995, haar vader liet haar geen Jeep kopen, maar toen ze uit huis ging, was het eerste wat ze kocht, ze houdt altijd al van Jeeps en ik ook en mijn beide kinderen ook. Ik hou van de oudere, mijn dochter en zoon ook.

#17 ·
Het is eigenlijk goedkoper om een mechanisch sperdifferentieel zoals een TruTrac of Pro Grip te plaatsen dan om het huidige TracLok-differentieel te reviseren. De revisieset kost bijna evenveel als een nieuwe TruTrac. Dan is er nog de arbeidstijd voor de revisie.

#33 ·
Het is eigenlijk goedkoper om een mechanisch LSD zoals een TruTrac of Pro Grip te vervangen dan om het huidige TracLok-differentieel te reviseren. De revisieset kost bijna evenveel als een nieuwe TruTrac. Dan is er nog de arbeidstijd voor de revisie.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weet je het verschil tussen de twee, zoals wat de ene wel en de andere niet doet, de tracklok en trutrac. En heeft iemand een onderdeelnummer voor de trutrac moper? Zoals je zei, de koppelingsset kost 350 dollar, de tandwielen weet ik nog niet, zeg 300 350 dollar voor 700 dollar, de assen die lekken niet meegerekend, wat niet zou moeten. Maar als iemand een onderdeelnummer voor trutrac heeft. Bedankt en bedankt iedereen. Ik weet waarom de as kan lekken. De trillingen van de tandwielen zijn voor mij de reden waarom ze lekken..

#27 ·
Ik heb een vriend die een levenslange garantie heeft gekocht bij de aankoop van zijn Willys. Het loonde zich, want hij moest ingestorte nokvolgers (tuimelaars) vervangen en nadat ze dat hadden gedaan, moest hij terugkomen vanwege een misfire en gingen ze een tweede keer naar binnen om de cilinderkop aan de passagierskant te vervangen. Kostte hem $150 eigen risico en een hoop hoofdpijn. Ik geloof niet dat ze de levenslange verlengde garantie nog aanbieden, volgens hem.

Ik zou hem absoluut naar een offroad-werkplaats brengen en hem laten repareren. Dealers zijn, in mijn ervaring, een gok.
Ja, de Jeep werd geleverd met de 5-jarige 100.000 mijl aandrijflijn garantie. En ik heb vorig jaar de achtervloeistof vervangen en ze is dit jaar pas begonnen met rijden en heeft er ongeveer 4.000 5.000 mijl mee gereden

#19 ·
De levenslange garantie kostte het bedrijf veel geld voor Wrangler-reparaties, dus ze zullen het nooit meer aanbieden. Ik was de tweede eigenaar van een GM-product van meer dan 7 jaar oud en het had een rammel in het stuur. Ik controleerde het zelf en e-mailde GM en vertelde hen over mijn probleem en zei dat ik niet denk dat dat zou moeten gebeuren met een auto met 62.000 mijl. Ze zeiden dat ik het naar een GM-dealer moest brengen en het door een geautoriseerde technicus moest laten bekijken om het te verifiëren. Ze vroegen naar de namen van de dealers in onze omgeving en ik vertelde ze er twee. Ze lieten me wachten en belden en zeiden dat de ene dealer 180 dollar wilde om te controleren en de andere 30 dollar en vroegen naar welke ik wilde gaan. Ik koos de 30 dollar dealer en maakte een afspraak. Ze controleerden het en zeiden dat de rammel in de stuurkolom zat en dat het 2200 dollar kostte voor onderdelen en arbeid. Ik ging terug naar GM en ze zeiden wat ik wilde dat ze deden. Ik zei dat ze het moesten repareren. Ze zeiden of ik iets voor de reparaties wilde betalen en ik zei 100 dollar. Ze kwamen terug bij me en zeiden dat we de dealer de onderdelen zouden laten bestellen en het voor je zouden laten repareren en dat deden ze. 130 dollar en enige tijd later was het gerepareerd en de auto werd tot 174.000 mijl gereden en ik verkocht hem voor duizend dollar. Dat was een goed gevoel om zoveel mijlen uit een voertuig te halen.

#21 ·
Ik moet een vraag stellen. Ik geloof dat uw LS-eenheid een koppelings type is met 4 schroefveren die de pakketten samendrukken. Als dat niet klopt, laat het me dan weten. Als de Jeep door uw vrouw wordt bestuurd, nog nooit offroad is geweest, hoe weet u dan dat hij defect is? Wat heeft u tot die overtuiging gebracht? Rammelt hij in bochten?

Al in Tucson

#30 ·
Ik moet een vraag stellen. Ik geloof dat uw LS-eenheid een koppelings type is met 4 schroefveren die de pakketten samendrukken. Laat het me weten als dat niet klopt. Als de Jeep door uw vrouw wordt bestuurd, nog nooit offroad is geweest, hoe weet u dan dat hij defect is? Wat heeft u tot die overtuiging gebracht? Kletst hij in bochten?

Al in Tucson
heeft geen veren, heeft vier clips die vasthouden

Attachments

#23 ·
Dit is absoluut niet acceptabel voor een Jeep uit 2015. Mijn garantie verliep afgelopen augustus vanwege covid. Ik heb die kans gemist en niet met het voertuig gereden. De olie is ververst bij 40.000 in het differentieel. Bijna $1.000 aan onderdelen moeten uitgeven is walgelijk voor een Jeep van $45.000 en ongeveer 2 weken wachten op onderdelen, omdat je niet alleen de afdichting kunt vervangen, maar ook de spacer en het wiellager moet doen, wat me waarschijnlijk ongeveer 150 dollar gaat kosten, koppelingsset ongeveer 350 dollar, verzending en belastingen, tandwielen nog niet zeker, heb vandaag pas gezien dat ze kapot zijn op een Jeep van $45.000 die 5 jaar oud is met 44.000 originele mijlen. Dus laat me raden, zorg ervoor dat ik de komende twee jaar nog eens $1.000 spaar, of zo, ik denk dat ik weer een achterkant ga reviseren en aan de mensen die zeggen oh, gewoon olie erin en verkopen, nu geloof ik in karma. Mensen die zeggen oh, ik weet dat je ontevreden bent over je Jeep, ik heb veel trucks en veel Jeeps gehad, nog nooit in mijn leven heb ik iets gezien dat ik heb gehad. Dit is een veiligheidskwestie als die tandwielen uit elkaar klappen en de achterkant blokkeert, mijn dochter en mijn zoon in het voertuig en mijn vrouw 70 rijdt, want dat mag op 380 in PA, dat is een veiligheidskwestie en nee, het is niet acceptabel dat Jeep me niet helpt, het is niet acceptabel dat ik $1.000 uit mijn zak moest halen om OEM-onderdelen te krijgen, want ik koop geen Crown, ik koop niets van Amazon, want veel van de spullen zijn namaak. Ik heb altijd geprobeerd bij OEM te blijven sinds ik een kind was, had op die manier veel minder problemen. Ik doe al mijn eigen werk, motorfietsen, auto's, Jeeps, maar je hebt $1.000 uit mijn zak gehaald, het is een veiligheidskwestie, 44.000 mijlen, het is niet acceptabel, schande over Jeep, schande over de klantenservice toen ik hem belde en aan de mensen die het niet begrijpen, nee, het is niet acceptabel, het is een veiligheidskwestie, punt.

#24 · (Edited)
Oh, Jeeps zijn nog nooit in de sneeuw of het zand geweest, uw modder, geen vuil, hij is maar ongeveer 6 tot 8 maanden per jaar bereden. Ik heb een andere jeep waarmee we rijden, deze Jeeps zijn nog nooit bereden, je zou eronder kunnen eten. Mijn vrouw rijdt al meer dan 30 jaar met een handgeschakelde versnellingsbak... dus je kunt niet zeggen dat het door sneeuw en ijs kwam dat de koppeling voortijdig kapot ging, je kunt het niet zeggen, want het staat ook niet in de regen dat de banden slipten, je kunt niet zeggen dat het in de modder was, want je kunt door dit hele voertuig gaan en er is nergens modder, noch zand of zout, het is een veiligheidskwestie nadat ik het differentieel eruit heb gehaald en zag dat de tandwielen zo waren aangevreten, en denk maar eens als ik niet wist hoe ik aan voertuigen moest werken, zou iemand er gewoon mee rijden. Die tandwielen zouden barsten en vastlopen, dat is een veiligheidskwestie. Dan krijg je mensen die zeggen: oh, verkoop het gewoon, weet je, je krijgt je geld terug. Ik heb geen zin om New Jersey meer belastinggeld te betalen dan ze al van me hebben gekregen voor dit voertuig. Om een ander voertuig te kopen, heb ik geen tijd om te winkelen, ik heb twee jonge kinderen. Ik heb twee nieuwe voertuigen gekocht, een nieuwe Chevy uit 2018, ik heb hem bij de dealer achtergelaten, hij heeft er 3 maanden gestaan en bleef op de snelweg uitvallen en aangaan, dat is een ander verhaal, je kunt die truck met de elektrische problemen opeten, dit zijn nieuwe auto's en we gaan elektrisch, als je geen nieuwe auto's kunt maken zonder dat de Jeep onder de motorkap tikt, zoals de Jeep, de achterkant bijna grenadine. Chevy truck met elektrische problemen... Nee, het is een veiligheidskwestie. En als ik met de klantenservice praat en een dame zegt dat er een levenslange garantie is op een klokveer en je weet niet eens wat het is, hoe zit het dan met jou en de klantenservice voor Mopar. Het is de airbag... Huur mensen in die aan Jeeps werken. Klantenservice, niet iemand voor een paar dollar per uur, net als AutoZone, als je erheen gaat, ik ga niet eens meer naar onderdelenwinkels, want als je het computerscherm moet overtrekken om ze te laten zien wat het onderdeel is, ik werk daar niet en word daar niet betaald, net als de zelfscankassa's, als ik iets vergeet te scannen, ik werk hier niet, mijn fout. Plus ik heb contant betaald voor deze jeep, geen lening gespaard..

#25 ·
Merk op dat toen mijn vrouw wegreed, ik een klonk hoorde, die ik vorig jaar niet hoorde toen ik de olie in het differentieel ververste. Ik gebruikte ook Mopar-olie en heb ook nog nooit met deze Jeep gesleept. Ik merkte op de inspectiebescherming links en rechts die de rotors en de ABS-lichtschakelaar bedekt dat deze nat was met een soort stof erop. Ik veegde het eraf, mijn vinger rook naar versnellingsbakolie toen. Toen ik de olie aftapte, had ik bijna 2 quarts.

#32 ·
Deze draad is als therapie: openhartig zijn en alles eruit gooien. Ik neem het je niet kwalijk dat je gefrustreerd bent. Het is gemakkelijk als het om de JK's gaat. Ik heb mijn TJ nog steeds niet losgelaten omdat mijn JK nog niet bewezen heeft een betrouwbare, lange termijn Jeep te zijn.

#34 ·
Deze thread is als therapie - openhartig zijn en alles eruit gooien. Ik neem het je niet kwalijk dat je gefrustreerd bent. Het is gemakkelijk als het om de JK's gaat. Ik heb mijn TJ nog steeds niet losgelaten omdat mijn JK nog niet bewezen heeft een betrouwbare, lange termijn Jeep te zijn.
Ik moet lachen, je hebt 100% gelijk. Ik probeer gewoon aan een huis en twee jonge kinderen te werken, zodat je vrouw iets moois heeft en ik heb echt geen tijd om het werk te doen dat ik doe, maar ik gooi 1.000 dollar weg. Maar heel waar 🙂