Hallo allemaal, nieuwe groep maar geen Jeeps... Kan iemand helpen en wat advies geven? 2015 Jeep Wrangler Willy's jk 44.000 mijl... 45.000,00 dollar Jeep. Eén koude start na meer dan 3 dagen stilstand, gekletter aan de bovenkant... Waarom lees ik er zoveel over? Zeggen dat het gewoon normaal is... Kom op. ... Grote klacht. Dan heeft het achterdifferentieel een koppelingspakket. Heb hier veel over gelezen over deze achterkant van Willy's. Ziet eruit alsof ik een 5 jaar oude Jeep moet reviseren bij 44.000 mijl op een voertuig van 45.000,00 dollar. Vloeistof alles vervangen zoals in het boek staat en differentieeladditief toegevoegd. Dus je krijgt maar gemiddeld 40.000 tot 60.000 mijl totdat het koppelingspakket gereviseerd moet worden. Dus mijn garantie verliep op 19 augustus 2020, ik heb het voertuig niet gereden vanwege de viruspandemie, nu zit ik vast met de Jeep en een dilemma. Ik belde Jeep Care, ze willen dat ik een uitgebreide garantie neem voor 3.500 dollar. Ik belde de dealer om te vragen of hij ernaar wilde kijken, het zou me 150 dollar plus kosten. Voor een antwoord dat ik al weet, is de vraag ook de koppelingspakketten. Voor een 5 jaar oud voertuig dat ik het achterdifferentieel moet reviseren, vroeg ik of je met me kunt samenwerken vanwege de pandemie, kreeg geen antwoord, niet blij. Ik bestelde de onderdelen 300 dollar voor het koppelingspakket, 110 dollar voor de vloeistof. 3 dagen van mijn leven gaan verloren aan een Jeep van 45.000 dollar die ik een achterkant moet laten reviseren bij 44.000 mijl, niet blij. Nog nooit in de sneeuw of offroad geweest. De Jeep van mijn vrouw. Ze rijdt al 30 jaar met een handgeschakelde versnellingsbak. Alles wat ze rijdt. Het is haar 2e Jeep... Ik zeg je iets, ik ben klaar om de Jeep op krikken te laten staan en hem als pronkstuk te laten staan. In de lente hoor ik een lichte klap aan de passagierskant als ze wegrijdt. Vervang de differentieelvloeistof voor een tweede keer, de zwarte onderste aftapplug had metaalschilfers ter grootte van een druif, ik heb niet het gevoel dat ik dit zou moeten eten. Wat denken anderen? Toen ik met de klantenservice van Jeep sprak, zei ze: oh, je hebt een onbeperkte klokveergarantie, kun je me vertellen wat het is? Nee, ik weet niet wat het is, je moet het naar een dealer brengen en hen het je laten vertellen, nou, als je werkt waar Jeep zorgt voor de airbag, dus niet blij...