Zeker de moeite waard als je het je kunt veroorloven, vooral vanwege de ruimte die je zult winnen als je het gaat gebruiken. Dit is een van de redenen waarom ik een paar jaar geleden mijn 13 jku verkocht. Ik had meer vermogen nodig, ik had meer ruimte nodig voor spullen voor buiten, ik had meer sleep-/transportcapaciteit nodig, in mijn geval eindigde ik met een 4e generatie RAM 1500 crew cab 4x4 truck met een Hemi en ik heb de sukkel uitgerust met Kings, rock sliders, skids, bumpers, lier, 37's en daarna 35's omdat de MPG zuigt

Nu is die truck onze familie-overlander en we nemen hem mee op lange reizen en ik kocht een andere JKU omdat de Jeep op plaatsen kan komen waar de truck niet kan komen vanwege de bodemvrijheid. In jouw geval zou dat met een JT geen probleem moeten zijn, In mijn geval kan de truck 10.000 lbs slepen en de Jeep slechts 3500 lbs. Niet dat ik ooit zo zwaar hoef te slepen, maar het verschil in vermogensafgifte en laadvermogen en handling bij volle belading of het slepen van 6700 lbs is dag en nacht. Iets wat ik niet kan met een JKU. Als je een JT overweegt, bekijk dan ook de RAM Powerwagon. Als je denkt dat ik gek ben om dat te zeggen, vraag dan Trailrecon naar JT vs Powerwagon, vooral als je echt nadenkt over overlanding en ruimte en dat alles. De PW is een Jeep op steroïden, standaard, is gewoon erg groot, maar je kunt 37's op die biatch standaard monteren, een softopper krijgen en die biatch tot het dak laden en ik ga overal heen met standaard voor/achter lockers. Het is Yuuuge, maar het brengt je overlanding-capaciteiten naar een ander niveau.